środa, 17 grudnia 2014

Xmas post: Kura Domowa

Hej! Chciałabym zacząć od ogromnych przeprosin za to, że nie wstawiłam żadnego posta w piątek ani w weekend, naprawdę myślałam, wręcz byłam pewna, że znajdę na to czas, ale niestety moje plany potoczyły się trochę inaczej... Naprawdę przepraszam :( Ale może przejdźmy już do dzisiejszego tematu posta. :) A oto on: Kura Domowa.
Zakładam, że to Wam niewiele mówi. Kura Domowa to rozwijająca się firma, które sprzedaje różne ozdoby z kartonu i tkanin (np. tzw. "toporczyki"). Można użyć ich zarówno na choinkę, jak i do dekoracji domu, czy jeszcze czegoś innego...
Kura oferuje różne wzory na swoich wyrobach. Ja dostałam razem z siostrą na Mikołajki, że tak powiem, w "tematyce" świątecznej, czyli na ozdobach prezentują się np. bombki, choinki, gwiazdki, płatki śniegu i tego typu rzeczy.
Jeżeli nie macie jeszcze pomysłu na prezent na Święta dla bliskiego, może warto podarować mu coś od Kury? Moim zdaniem jest to świetny pomysł! Tyko jeśli na taki upominek się zdecydujecie, nie zwlekajcie! Nie wiem, czy przysyłka zdąży dojść na czas! Oczywiście te ozdoby możecie kupić również dla siebie, czy jeżeli nie zdążycie sprawić ich komuś na te Święta, to może na urodziny... Okazji jest wiele :)
Jeszcze parę dni temu można było nabyć je w Starym Browarze w Poznaniu, Kura Domowa miałam tam swoje stoisko. Teraz, gdy już go nie ma, wydaje mi się, że można zamawiać to wysyłkowo. Wszystkiego na pewno dowiecie się na jej facebook'u. W wyszukiwaniu wpiszcie po prostu "Kura domowa" i wydaje mi się, że powinno Wam wyskoczyć. ;) Logo wygląda tak:


 Mnie te małe cuda po prostu urzekły <3 Naprawdę, są przepiękne! Sami zobaczcie! ;)









Na zdjęciach są moje ozdoby. W najbliższym czasie postaram się pokazać Wam więcej zdjęć, na których one są. :)

1 WEEK TO XMAS! I'M SO HAPPY NOW! <3

8 komentarzy:

  1. Aale świetne zdjęcia!
    http://by-mickey.blogspot.com/2014/12/christmas-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  2. Cudowne ozdoby! Śliczny blog :)
    Wesołych świąt!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba spróbuję odworzyć te ozdoby, bo są C U D O W N E!


    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te ozdoby, bardzo ładnie wyglądają na choince, a przede wszystkim są niesamowicie oryginalne. ;) i sama nazwa też mi się podoba, chociaż po nazwie spodziewałam się, że post będzie dotyczył przygotowania Świąt i gotowania. ;) a tu niespodzianka. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim blogerom ślę dziś życzenia! ♥
    Ile ozdób na choince, ile kartek leży w skrzynce, ile potraw jest na stole, ile siana masz w stodole, ile spadło w górach śniegu, ile czasu spędzasz w biegu. Tyle w święta miej radości, dobra, ciepła i miłości ♥ Wesołych Świąt ♥

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu te ozdoby są cudowne!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/soon_20.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń