piątek, 5 grudnia 2014

Smacznie&zdrowo: yogurt z granolą i borówkami

Cześć, witam Was w ten piątkowy wieczór. :) Dziś mam dla Was bardzo prościutki przepis (właściwie, nie wiem, czy tak to można nazwać) na pyszną oraz przede wszystkim ZDROWĄ przekąskę. :)
Nie ma to dokładniej nazwy, a ja nazywam to po prostu, jakbym wymieniała składniki: jogurt z granolą i borówkami. :) 


Przygotowanie:

Wlewamy do miski najzwyklejszy jogurt (tyle ile chcemy). Następnie dosypujemy do tego granolę lub płatki musli, co chcecie (moja granola jest domowa, zrobiła ją moja mama, nie wiem, czy kiedykolwiek wstawię na nią przepis... :D ale jest pyyyyszna!). Na koniec dosypujemy borówki. Myślałam o zrobieniu sobie takiej przekąski od dłuuuuuuuuuugiego czasu, ale w ostateczności, wykonałam ją dopiero teraz... taka typowa ja. Wcześniej myślałam, by dać borówki lub maliny, albo jeszcze inne tego typu dość małe owoce, które fajnie się z czymś taki je. No ale nie pomyślałam i sezon na maliny już się skończył. Kiedyś może pokażę Wam jak to z nimi wygląda.. :D

Myślę, że nic tu nadzwyczajnego nie ma, nawet nie wiem, czy można to nazwać przepisem. ;) Jest to, hmmm... mieszanina niejednorodna :D oto co wyniosłam z zajęć chemii..
No. to chyba na tyle. Nie jest to nic nadzwyczajnego, ale wydaje mi się, że ciekawa, pożywna przekąska każdemu się przyda chociaż od czasu do czasu. ;)
Na koniec jeszcze tylko kilka zdjęć. ;)




Jak Wam się coś takiego podoba? Chcecie więcej tego typu rzeczy? Piszcie! :)

1 komentarz:

  1. Mmm...wygląda pysznie ! Szczególnie dlatego, że uwielbiam borówki ♥

    www.yourhomeinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń