niedziela, 28 grudnia 2014

Poświąteczne wszystko i nic: urodziny&photo mix

Witajcie, Kochani.
Bardzo Was przepraszam, że od pewnego czasu się nie odzywałam i m. in. nie zdążyłam złożyć Wam życzeń świątecznych. W każdym razie mam nadzieję, że Święta Bożego Narodzenia spędziliście w rodzinnym, ukochanym gronie oraz w ciepłej, przepełnionej radością i miłością atmosferze. Ale przed nami jeszcze Sylwester i Nowy Rok, więc życzę Wam abyście rok 2015 przeżyli tak samo dobrze jak ten 2014, który właśnie się kończy, albo jeszcze lepiej. Przeżyjcie go również bezpieczne, bo to chyba najważniejsze. Niech nadchodzący rok będzie przepełniony radością, miłością, wyluzowaniem, szczęściem i wszystkim innym. Niech spełnią się w nim Wasze wszystkie marzenia!! <3

A tak w ogóle, to mam dziś urodziny. :) #hot13 :D Na części blogów widzę, że blogerki i blogerzy dodają posty o ich prezentach świątecznych, albo urodzinowych, ale mi się wydaje, że takie posty są puste i nic ciekawego nie wnoszą, więc ja postanowiłam ich nie robić. W każdym razie cieszę się bardzo z tego co dostałam na obie te okazje. :)

Dzisiejszy post nie ma jakiegoś konkretnego tematu, napisałam troszkę, a teraz zostawiam Was z kilkoma zdjęciami z ostatnich dni. :)


 
Oto kolczyki, które zostały u mnie zamówione jako świąteczny prezent dla przyjaciółki :) Mam nadzieję, że obecnej właścicielce się podobają :)


 
Dwa wyższe zdjęcia zostały zrobione przez moją kochaną Siostrę <3 dzięki :*


Tego zdjęcia nie zrobiłam ja, ale tak wygląda choinka w moim domu <3 jest przecudowna <3



Niedługo nowy post, tym razem tematyczny. :) A na razie buziaki i do... następnego posta, Kochani! :*

Jeszcze jedna prośba: może napiszecie mi tu w komentarzach pod spodem jakiego typu posty chcecie??? Bardzo mi to pomoże. :) Dziękuję z góry :*

4 komentarze:

  1. Trochę spóźnione ale szczere: wszystkiego najlepszego ;D
    A co do postów to możesz napisać jakieś recenzje albo posty typu top 5 ;)
    http://stoprocentwelny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wszystkiego najlepszego :) :)

    Zapraszam www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! :D
    http://klaudianieznana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń