poniedziałek, 8 czerwca 2015

Nietematyczny post #2 niestety :(

Witam wszystkich serdecznie!
Znów nie ma postu ponad miesiąc... Przepraszam Was. Nie chcę, żeby to tak wychodziło, ale brak mojego odzewu do Was wynika z małej ilości mojego czasu. Ale, nie bój nic - w zasadzie można by powiedzieć, że od nadchodzącego weekendu mam już wakacje :) do piątku włącznie mam ostatnie ważne sprawdziany, egzaminy w szkole muzycznej, a potem już prawie wolne. To oznacza, że będę mieć więcej czasu dla bloga. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ mam coś specjalnego, konkretnie DIY, które nie tylko chciałam Wam pokazać, ale bardzo chcę to sobie zrobić ;) Już nie mogę się doczekać, kiedy pokażę Wam je (chyba) w najbliższym poście!
Na dziś to tyle, króciutko. W zasadzie to nie jest do końca nietematyczny post, ale dobra... podciągnijmy go pod tą kategorię. Chyba właśnie takie informacje będę w tych postach czasem zamieszczać. Będą one służyć, żebym dawała znać, że żyję, że niedługo będzie jakiś tam post, blablabla, i tak dalej, i tak dalej. No.
Pa :)
I zdjęcie.


Pamiętacie lawendy z pierwszego nietematycznego postu? Zdjęcie wyżej zrobiłam tego samego dnia, co tamto.

2 komentarze:

  1. Mam to samo... post raz w miesiącu. Niezbyt ładnie to wygląda w "archiwum" :(

    artcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń